בית דפוס שמספק שירותי גרפיקה יכול לסייע לבתי עסק למתג את עצמם. המיתוג חשוב כי הוא עוזר לייצר בידול מול המתחרים, מגדיל את החשיפה של המוצר או השירות וכמובן גם אחראי במידה רבה להכנסות חדשות. אז איך מבצעים את התהליך הזה נכון ומה ההבדל בין שירותי דפוס שונים? הנה כל התשובות
שירותי דפוס בסיסיים כבר לא מספיקים
אחד היתרונות של בחירת בית דפוס מקצועי בא לידי ביטוי באפשרות לרכז מולו שירותים רלוונטיים שונים. כיום למשל ברור שאי אפשר להסתפק רק בדרישות של שירותי דפוס בסיסיים, אלא גם לברר לגבי שירותי גרפיקה ועיצוב. באופן הזה, ניתן לנצל את האפשרות של הדפסה על קרטונים על מנת למתג את המוצר או השירות. בטווח הארוך, אריזות קרטון למשלוחים הופכות לכרטיס הביקור של העסק ומביאות לו עוד לקוחות חדשים.
במילים אחרות, בעלי עסקים צריכים לחשוב על קרטונים בתור פלטפורמה שיווקית ומיתוגית לכל דבר ועניין. אם ממילא הם משתמשים בקרטונים ואף נעזרים בהם על מנת לשלוח את המוצרים עד בית הלקוחות, כל שנותר הוא למתג ולעצב אותם. כאן בדיוק נכנסים לתמונה שירותי דפוס מודרניים והערך המוסף שהם מגלמים בתוכם.
מה כולל הדור הבא של שירותי דפוס?
שירותי דפוס עוזרים לעסק למתג את עצמו. קודם כל, בכל בית דפוס שמכבד את עצמו עובדים גרפיקאים. צוות הגרפיקה יכול להבין מול בעלי עסקים איך בדיוק הם רוצים שייראה הלוגו שלהם, מה חשוב להם שיופיע על גבי הקרטונים, באיזה אופן לעצב את האריזות כך שייראו אחרת מהקרטונים של המתחרים וכן הלאה.
שנית, שירותי דפוס מקצועיים מאפשרים להתאים את הגרפיקה לאופן שבו מבצעים הדפסה על קרטונים מבחינת חומרי הגלם עצמם. ניתן לדוגמא לבחור בין סוגים שונים של אריזות קרטון למשלוחים, לפי עובי ולפי מידות. אם רוצים להשאיר רושם ראשוני חיובי על הלקוחות ולמתג את המוניטין של העסק אחרת מהמתחרים, צריך להשקיע גם בדברים האלה. זה חלק משירותי הדפוס ומשהו שמחייב מעורבות של בעלי מקצוע.
שירותי דפוס כהשקעה משתלמת
חשוב למתג את העסק על ידי השירותים השונים של בית דפוס. בטווח הקצר, המיתוג מסייע לעסק לבדל את עצמו והוא משאיר את הלקוחות עם טעם של עוד. בטווח הבינוני והארוך, שירותי הדפוס הם השקעה משתלמת: בעלי עסקים לא רק מגישים אותם כהוצאה מוכרת, אלא גם מחזיקים בפוטנציאל להגדיל את ההכנסות ואת מספר הלקוחות החדשים שלהם.
לסיכום, מוצרי הדפוס הם חלק בלתי נפרד מהאופן שבו בעלי עסקים מתנהלים מול לקוחות וספקים. כאשר בעלי עסקים מבינים את החשיבות של קרטונים או אריזות, הם צריכים גם לתכנן היטב את העיצוב הגרפי ואת המיתוג. את זה יכולים לעשות עבורם בתי דפוס שמתמחים בשירותים מסחריים לבתי עסק.