כאשר עוברים למשרד חדש, או שזה המשרד הראשון של העסק, יש חששות מאוד גדולים מהסיבה שהקמת משרד חדש כלולה בהוצאה כספית גדולה למדיי. מעבר לעובדה שמיקום העסק והמשרד יכול להשפיע ישירות על הצלחת העסק, יש עוד המון גורמים שחשוב לקחת בחשבון ויש לוודא שמסתכלים על כל האלמנטים החשובים בהקמת המשרד. החשש מטעויות הוא גדול, וכדי שתבחרו במוצרים ההכרחיים ובספקים המתאימים, ריכזנו לכם את כל הדברים החשובים שצריך לדעת בהקמת משרד חדש, כדי שהוא בוודאות יניב הצלחה לעסק שלכם.
שילוט לעסק
אם זה לא היה ברור עד עכשיו, אז זה הזמן להבין את זה – שילוט הוא אחד הדברים הכי חשובים למשרד שלכם. שילוט יהיה אחראי על התפישה של המשרד אצל הלקוחות שלכם, ימשוך קהל, ישים אותכם על המפה, ויגרום לכם להיראות מכובדים ומקצועיים. לכן כשאתם בוחרים שילוט לעסק, חשבו על כל הגורמים האלו ותנסו לכוון לתוצאה כמה שיותר מוצלחת.
כמובן שלא בהכרח תצטרכו לעצב את השלט בעצמכם, ואם אין לכם רקע בתחום, תמיד תוכלו לפנות לאיש מקצוע שיגשים את החזון שלכם. הוא יעזור לכם לבחור את הצבעים המתאימים, חומרי הגלם שהשלט יהיה בנוי מהם, ובעזרת החברה שתבחרו להכנת שלטים, גם יוודא שהחומר הנבחר יהיה עמיד לאורך זמן, ויבטיח שההוצאה הכספית שלכם תהיה משתלמת ולא רק זמנית.
מיתוג לעסק ולמשרד
על אותו משקל של שילוט לעסק, גם מיתוג לעסק יעבוד מצוין על התפישה של הלקוחות שלכם ויגרום להם לראות אתכם בצורה מקצועית ומכובדת יותר. ההבדל כאן, הוא שמיתוג חל על מי שכבר נכנס לחלל המשרד וחווה את העסק שלכם מבפנים. תוכלו למתג כמעט כל דבר בעסק, החל ממחברות, עטים, לוחות שנה ועד החתימה במייל שאתם שולחים.
בחירת עמדות העבודה
בין אם המשרד שלכם מכיל מספר גדול של עובדים או שזה רק אתם, תרצו לבחור בעמדות עבודה איכותיות, שיישארו לאורך זמן ויוודאו שיהיה לכם נוח לעבוד במשרד לאורך שעות. זה הוא דבר ידוע שעמדות עבודה זה לא עסק זול ולכן שווה להשקיע מעט יותר על משהו איכותי שלא יצריך תחלופה תקופתית. הבחירה הכי קריטית היא השולחנות וכיסאות העבודה, כאשר תמיד כדאי לבחור שולחנות מתכווננים, כך תהיו בטוחים שהם יתאימו לגובה ולנוחות של כל עובד במשרד.
מחשוב וציוד משרדי
אתם מכירים את העבודה במשרד הכי מקרוב, ולכן אתם יודעים הכי טוב, מה הכי נכון עבור המשרד שלכם. כאשר בוחרים מחשבים למשרד, תבחרו לפי אופי העבודה שלכם ותוודאו שהמחשב עונה על הצרכים שלכם. כך גם לגבי הציוד המשרדי, תוודאו שלא חסר שום דבר לעבודה השוטפת שלכם ושל העובדים במשרד.
ציוד חירום
לכל מקרה שלא יקרה, תמיד טוב לצייד את המשרד בציוד חירום כמו מטף, גרזן, דפיברילטור וערכת עזרה ראשונה שיהיו לכל מקרה חירום.
פינת קפה
כל משרד שמכבד את עצמו מחזיק בפינת קפה, שמצוידת בכל מה שנדרש להכנת משקאות חמים. תצטיידו במקרר, מתקן מים חמים וקרים ותרכשו כוסות וכפיות, כדי שהעובדים שלכם ירגישו בנוח גם בסביבת העבודה שלהם.
שירותים נפרדים
לא תמיד יש אפשרות ליצור שני תאי שירותים נפרדים לגברים ונשים. אך אם המשרד שלכם גדול מספיק, תנסו להקצות לזה מקום, שכן העובדים שלכם מבלים המון שעות במקום העבודה ותרצו שהם ירגישו בנוח לפנות לתא השירותים בעת הצורך.
סביבת עבודה מגבשת
כדי ליצור סביבת עבודה מגבשת ולוודא שהצוות שלכם בעבודה באמת מגובש, תוכלו למקם את שולחנות העבודה בצורה כזאת שהם פונים אחד אל השני, ולא מפנים גב. הקשר עין הרב שייווצר בין העובדים, יצור עם הזמן תחושה נוחה ומשפחתית יותר במשרד ויתרום לתפוקת העבודה שלהם.
תאורה מתאימה
הרבה פעמים לא שמים דגש על נושא התאורה במשרד, אך שימו לב שאתם בוחרים בתאורה מתאימה ומספקת, כזו שלא תכביד על העיניים לאחר כמה שעות של שהייה במשרד.
חדר ישיבות / מנהל
כל משרד צריך חדר נפרד ומבודד שישמש לישיבות צוות, או שיחות מנהל פרטיות עם העובדים. כך תוכלו לוודא שיש לכם חלל פרטי למגוון שימושים, שלא מפריע לעבודה השוטפת במשרד עצמו, ויוצר הפרדת אזורים.