עסקים חייבים לשווק עצמם כדי לייצר מכירות, הכנסות ורווח. בעסקים קטנים מנהל העסק הינו האחראי על כל המטלות הללו. את חלקן הוא עושה בעצמו ואת חלקן באמצעות בעלי מקצוע אשר את שירותיהם הוא רוכש. בעסקים גדולים בעלי פעילות ענפה ומחזורי כספים גדולים יש מחלקות שונות שאחת מהן עוסקת בשיווק, פרסום ויחסי ציבור. מנהל המחלקה הזאת אחראי בתוקף תפקידו על פעולות פרסום ושיווק שונות שמטרתן העיקרית היא למצוא את הלקוחות המתאימים ביותר. חלק מהלקוחות הם קבועים ומספקים את ההכנסות השוטפות עליהן מתבסס העסק. בנוסף, אליהם יש לקוחות מזדמנים אשר תורמים לרווח הסופי. קיימים פתרונות שיווק מגוונים לכל עסק גדול כקטן גם יחד.
האינטרנט והעולם הדיגיטאלי, מספקים מטבע הדברים, פתרונות שיווק מעולים לכל עסק. כרטיס שיווק דיגיטלי נחשב לאחד המיוחדים והפופולאריים בהם בזכות שורה של יתרונות אותם הוא מספק. הוא מאפשר מגוון אפשרויות שיתוף וניתן לפרסום בכל הרשתות החברתיות כולל ווטסאפ, פייסבוק ועוד, וכן, באמצעות מייל, הודעות אישיות ועוד. ניתן לשמור אותו באנשי הקשר ולשלוף אותו בהזדמנויות שונות. כך, יכול כל אחד המקבל אותו להעבירו הלאה למתעניין נוסף, וכל הדיוור הישיר הזה נעשה חינם אין כסף ובמהירות הבזק. כל הקישורים לעסק נשמרים במקום אחד והדבר מאפשר קבלת מידע ויצירת קשר בקלות ובנוחות רבה מאוד. כל המידע המצוי בסרטוני יוטיוב, באתרי העסק, בחנות הוירטואלית שלו, בפייסבוק או אינסטגרם ובאחרים השייכים לו גלוי וברור. כך, יוכל להתרשם המקבל ממידע המצוי המגיע בצורה של מאמרים, סרטונים, אנימציות ועוד.
אחד האלמנטים המרכזיים בשיווק הוא שמירת קשר עם לקוח הכוללת בתוכה, בין היתר, גם דיוור חוזר. באמצעות כרטיס ביקור דיגיטלי הדבר אפשרי בלחיצת כפתור. כך יידע המקבל כי השולח הינו עקבי ורציני. קשר חוזר יכול להניב, במקרים רבים, יצירת קשר מחודש לתועלת שני הצדדים. כרטיס הביקור מאפשר אספקת מידע חשוב והכרחי על בעליו. לבד מפרטים בסיסיים של שם העסק, מספרי טלפון, כתובות וכתובות מייל, ועוד, הוא כולל גם כפתור ניווט אל בית העסק, כך, שההגעה אליו תתבצע בצורה מדויקת במהירות על ידי אפליקציות ניווט דוגמת וויז. ניתן, כמובן, לעצבו בהתאמה אישית.
נהוג להציג כרטיס ביקור דיגיטלי בהזדמנויות שונות. בעת אירוע נטוורקינג, בכנסים, תערוכות וכדומה, וכמובן בפגישה אישית מתוכננת. ניתן להציגו לפני הפגישה כדי לספק מידע ראשוני על הכרטיס ובעליו ועל העסק הנידון. במידה ותהיה התקדמות ניתן לספק חומר מעודכן ורחב נוסף כולל מידע כתוב, סרטוני וידיאו וחומר פרסומי אחר נדרש. כרטיס ביקור דיגיטלי לצד מוצרי קידום מכירות ומוצרי פרסום אחרים יהפכו את משימת השיווק לקלה יותר. כרטיס ביקור דיגיטלי הינו מוצר פרסומי שתמיד מומלץ לתת בעוד שמוצרי קידום אחרים מוגשים רק בנסיבות המצדיקות זאת.
עדיין מעוניינים בשיטה הישנה של כרטיסי ביקור מיוחדים אך לא דיגיטליים? בקרו בפריזמה.
תוכלו למצוא מבחר רחב של מוצרי אריזה לעסק שלכם באתר של לאטי אריזות: https://www.latiarizot.co.il/